Popularne posty

niedziela, 13 marca 2011

Moje filmy

Myślę ,że każdy kto czyta tego posta chyba widział moje filmy. Jednak w tym poście polecę swoje "hity". Dokładnie wszystko się zaczęło w ferie ,ponad trzy lata temu ,w Poznaniu. Wujek Grzesiek pokazał mi funkcję wideo w aparacie. Kręciłem króciutkie filmy. Żałowałem tylko ,że nie nagrywa się dźwięk. Dźwięk jednak nagrywał się. To aparat nie miał głośnika! Nie zgrałem tych filmów na komputer i... nigdy nie zostały i nie zostaną opublikowane. Drugi kontakt z filmami miałem we wrześniu rok temu. Wtedy to mój kolega Wicek (z którym reżyserowałem takie filmy jak "II wojna światowa","Achilles" i "Rada smoków") pokazał mi jego filmy robione aparatem (z dźwiękiem). Wtedy papugując go stworzyłem mój pierwszy opublikowany film: "Gigantyczna małpa ,albo coś innego ,w każdym razie atakuje". Czteroczęściowy film opowiada o walce Pana Krecika ,Pani Krecikowej ,oraz kraba z gigantyczną małpą kochającą taniec z laską ,która chce zostać  sołtysem małej wsi liczącej 80 mieszkańców. Niestety druga część nie zachowała się. Powyżej pierwsza część mojego "hitu".
I think ,that everyone ,who's reading this watched my movies. Now I'm going to introduce you with the best. Everything started on winter holidays more than three years ago in Poznań. Uncle George showed me video function in the camera. I made some short movies without sound. Second time ,when I made films were on September year ago. This time I made movies like "II World War" ,"Achilles" and "Dragons' council" with my friend Wincenty. After that I made my first public film : "Big monkey ,or something like this is attacking". There is first part of my movie.

2 komentarze: